suziyani binti mohamed;aliza binti alias;manisah bt. mohd. ali;rosadah binti abd majid;mohd mokhtar bin tahar;hasnah binti toran;mohd hanafi bin mohd yasin. (2019). tahap kesediaan guru prasekolah dalam pengajaran dan pembelajaran sosio emosi. - . 1-8. |
suziyani mohamed & rosadah abd. majid. (2017). menjana kreativiti dan keluwesan rekreasi dalam melaksanakan tugasan kursus. - . 1. |
suziyani mohamed, rosadah abd. majid & hasnah toran. (2016). pengetahuan mahasiswa terhadap peruntukkan undang-undang untuk orang kurang upaya. - . . |
noratiqah satari, hasnah toran, jennifer westover, & suziyani mohamed. (2016). aplikasi modul membaca fonik khas dalam kalangan murid yang mengalami autisme. - . . |
suziyani mohamed, hasnah toran, nor aidah abu shah & rosadah abd. majid. (2016). ages & stages questionnaire:social-emotional (malaysia) - the social-emotional screening tool. - . . |
noratiqah satari, hasnah toran, jennifer westover, & suziyani mohamed. (2016). aplikasi modul membaca dalam kalangan remaja yang mengalami autisme tidak bertutur. - . . |
rosseni din,mohamad shanudin zakaria,aidah abdul karim, fariza khalid, azlin norhaini mansor,parilah mohd shah,maimun aqsha lubis,mazalah ahmad,mohamed yusuf mohd nor,suziyani mohamed &mohamad khalid. (2015). e-pembelajaran hibrid & literasi ict abad ke-21 untuk menghasilkan model pembelajaran hibrid bermakna & kemahiran boleh pindah. - . . |
rosseni din,mohamad shanudin zakaria,aidah abdul karim,fariza khalid,azlin norhaini mansor,parilah mohd shah, maimun aqsha lubis,mazalah ahmad,mohamed yusuf mohd nor,suziyani mohamed & mohamad khalid. (2015). kaedah popeye-apprenticeship melalui edutechnovasion day untuk memperoleh hasil dari pembelajaran bermakna. - . . |
suziyani mohamed, hasnah toran, nor aidah abu shah & salmiah bujang. (2015). an introduction to asq:se(m). - . . |